...часть жизни... (abarinov) wrote,
...часть жизни...
abarinov

Новая старая напасть

На Украине вводится в который раз техосмотр транспортных средств - "копеек", дредноутов 90-х из пригнанных с Запада и ввезённых из Америки, новых ламбо и феррари, приобретённых за счёт украденного на войне и иных комбинаций петровых друзей и прочих мошенников.



Освобождены только  персоны грата.

Опять поборы, короче, Опять считать, сколько с пенсии нужно отслюнявить и где взять за штамп ТО и т.д.

Помню, я заплатил 300 довоенных гривен за ТО, а его отменили. Так деньги и ушли в какой-то лопнувший вскоре банк...
Вото мнение эксперта, Олега Назаренко. Он сам когда-то настаивал на разных революционных переменах - убрал транспортный сбор, предложив включить его в стоимость бензина. Типа, кто больше ездит, тот будет платить больше - "на дороги". Бензин подняли выше крыши, а дорог как не было, так и нет...

Итак:

"Олег Назаренко

Моя позиція стосовно повернення обов’язкового ТЕХОГЛЯДУ для всіх водіїв України!
6 травня 2019р. на офіційному сайті Мінінфраструктури оприлюднено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів (КТЗ) відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС», яким запроваджується обов’язкова перевірка ТЗ на придатність до експлуатації (ППЕ), тобто, техогляд.Я розумію, що Україна підписала Угоду з ЄС і тепер зобов`язана ввести обов’язковий техогляд!
Але Виникає ряд питань:
1) Техогляду згідно проекту Закону не підлягають ТЗ, на які поширюється дипломатична недоторканність. Чому? Хіба вони не такі ж самі Учасники дорожнього руху і не можуть бути несправними та небезпечними на дорозі? А якщо мається на увазі, що іноземні посольства, яким належать ТЗ, більш відповідальні та самі будуть стежити за станом своїх ТЗ та їх безпечністю, то звідки така недовіра до громадян України?
2) Техогляд- ППЕ Авто буде проводитися експертом з перевірки ТЗ на придатність до експлуатації, що працює на суб’єкті господарювання (фірмі), уповноваженого на такі дії Мінінфраструктури та внесеного до відповідного реєстру. Тобто, саме Міністерство буде уповноважувати фірму на ППЕ ТЗ.
Однак, в тій же Німеччині проводять техогляд організації, які уповноважені не чиновниками, а АДАС (Всенімецький автоклуб – громадська організація автомобілістів) або ТЮВ та Декра.
І фахівців-експертів в ЕС готує не Міністерство, а саме вони. В Україні після «безвіз» зарплата хорошого автомеханіка на СТО – 27 тисяч грн, зарплата Президента – 36 тисяч грн, зарплата середнього чиновника в Мінінфраструктури (МІ) - 5 тисяч грн.. Чи погодиться навіть хороший автомеханік, (а не те що досвічений спеціаліст по ТО ) піти на роботу до МІ з зарплати 27 тисяч грн. на зарплату 5 тисяч грн.? І хто буде «навчати» експертів по ППЕ ТЗ в МІ : фахівці чи невігласи?
3) Згідно законопроекту перевірка транспортних засобів на придатність до експлуатації, незалежно від дати проведення останньої перевірки, проводиться в разі: реєстрації/перереєстрації транспортного засобу; зміни власника транспортного засобу; виїзду транспортного засобу за межі зони митного контролю України.
Де тут логіка? Якщо авто стало небезпечним для учасників дорожнього руху в період між ППЕ, то воно може і надалі їздити по дорогах, а якщо виїздить за межі України, то обов’язково проводити ППЕ (ТО)? А якщо авто виїжджає кожний тиждень ? І чому замість того, щоб проводити техогляд при в’їзді в Україну і відразу відбраковувати небезпечні авто, вводять техогляд при виїзді ? Тобто, ми європейців захищаємо? Сюди можна і небезпечні авто ввозити, а в ЄС лише безпечні? І як саме зміна власника може вплинути на безпечність авто? Чому б не залишити і для нового власника проведений раніше старим власником техогляд – ППЕ чинним?
4) Суб’єкту проведення перевірки транспортних засобів на придатність до експлуатації заборонено проведення діяльності з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів; а також йому заборонена наявність прямих виробничих, господарських відносин з виробником і дилерами транспортних засобів, їх складових частин (запасних частин), підприємствами технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів.
Де логіка? Хто, крім авто дилерів або СТО, що спеціалізується на даній марці авто, краще проведе техогляд (ППЕ) даної марки авто? Хто має відповідну діагностичну лінію, крім авто дилера? Хто має відповідні програмне забезпечення від автозаводів? Ця норма в Законопроекті просто змусить СТО або дилерів відкривати фіктивні підприємства, для перевірки ППЕ , які формально будуть з ними не пов’язані, і саме вони формально будуть проводити ТО-ППЕ. А чиновники, які будуть контролювати таку незалежність і відсутність афільованості , будуть просто брати хабарі, тобто відкривається нова «кормушка». Щодо відсутності «прямих виробничих відносин» з дилерами? Придбання у дилера програмного забезпечення (ПЗ) це прямі виробничі відносини? А як без програмного забезпечення провести перевірку бортового комп’ютера, що може вплинути на безпеку авто? Виходить, що фірма, яка буде проводити техогляд – ППЕ, має право вкрасти ПЗ, бо купити його легально у дилера або заводу – це прямі виробничі відносини. А в ЄС всі пункти перевірки технічного стану авто отримують (купують) саме від заводів відповідне ПЗ!
5) На сьогодні в Україні, якщо на пункт для проведення ППЕ – техогляду приїздить небезпечний для інших учасників дорожнього руху авто (повністю без гальм тощо), то він просто не пройде техогляд і йому запропонують їхати на ремонт, хоча по дорозі до СТО на ремонт авто може вбити людей, тобто на дорогу випускають потенційного вбивцю. І таку саму практику пропонують залишити в новому законопроекті, бо фірма, уповноважена проводити ППЕ-техогляд ,навіть поряд не може бути з СТО. А в той же час в тій же Німеччині несправний автомобіль просто не випустять з діагностики без ремонту, а при спробі водія виїхати викличуть поліцію. Водію запропонують або відремонтувати авто на СТО поряд або виїхати на евакуаторі до його «рідного» СТО.
Саме тому підтримати цей законопроект можливо лише після усунення таких нелогічних новел в цьому законопроекті.
В 2011 році я, як заступник Голови Ради автомобілістів при Кабміні, особисто вмовляв екс-Президента Януковича скасувати корупційний техогляд ДАІ (а простіше , «торгівлю талончиками ТО») і вмовили. Тоді корупційний техогляд скасували і не хочу, щоб він повернувся знову в такому вигляді, яким він був до 2011 року.
Техогляд та контроль за ним потрібно віддати саме автомобілістам (їх громадським організаціям, наприклад, Спілка автомобілістів України) і, саме вони, повинні уповноважувати приватні фірми на право проведення техогляду. При чому, необхідно зняти існуючі обмеження для того, щоб техогляд не став недоступним і дорогим для українців, а власники авто, які обслуговуються в автодилерів, могли отримувати послугу ТО навіть безкоштовно, як знак лояльності від автодилера.

Tags: Техосмотр
Subscribe

  • Падай на рельсы грамотно!

    " Сегодня чуток просветил людей и понял что это может спасти жизнь и тебе. Речь пойдёт про выживание в метро. Начну издалека, это важно.…

  • День Киева

    О прообразах Помните фильм "Москва слезам не верит" и роскошное здание на набережной Москвы-реки, где происходят события…

  • Допинг

    В рубрику «Сказка на ночь» Князь! А? — Князь! — А? — Беда! — Чего там? — Оказывается, русский…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments